20 Aralık 2009 Pazar

Aşı olmak ya da olmamak, lokantada sigara görgüsüzlüğü

20 Aralık 2009 - Akşam


yurtsan Başbakan'a uyup aşı olmamak mı, bakanına uyup olmak mı? İşte bütün mesele bu. Ben bakana güvendim.


kadirsonmez Ben hâlâ kararsızım ama önümüzdeki günlerin daha soğuk olacağını ve yayılma hızının artacağını düşünürsek galiba doğru yaptınız.


DidoAy Bakana enjekte edilen sıvının H1N1 aşısı olduğundan emin miyiz?


twiterkolik Alerjik durumun yoksa birşey olmaz en iyisini yapmışsın bence. Risk grubundasın sonuçta.


rahsangulsan Doğru yapıp yapmadığını yarına sağ çıkarsan hep birlikte anlayacağız..


fatoskarahasan Yurtsan'cım. Ben geçen ay aşı oldum. Kardeşim Marmara Tıp Mikrobiyoloji Bölüm Başkanı. Onun tavsiyesiydi. Kendisi ve kızı da oldu.


yurtsan Twitter'da paylaşmıştın. Aşı olma kararı alma sürecinde , durup düşünmemi sağlayan bir mesajdı. Aşı konusunu eleştiren çok medyada ama bence aşı olanların da paylaşması lazım bunu yazılarıyla.


fatoskarahasan İsviçre ve İtalya'daki hekim arkadaşlarım da aynı görüşteydi. Aşı bende ateş de yapmadı. Tarabya Sağlık Ocağı'nda yaptırdım.


yurtsan Ben de Akatlar Karanfilköy Sağlık Ocağı'nda yaptırdım.


Melisoli (Gamze Reisoğlu) Aşıyı oldun demek? Hayırlısı olsun.


yurtsan Teşekkürler. Etraflıca araştırdım, bilimsel araştırma sonuçlarını inceledim, güvendiğim doktorlara danıştım, uzun uzun düşündüm ve oldum.


yasminber (Yasemin Ber) sigara için neredeyse tek başınıza verdiğiniz mücadele için hem teşekkür hem tebrik ediyorum.


yurtsan Restoranda barda sigara, puro yakan görgüsüzlerle nasıl başa çıkmalı? En güzeli puroyu elinden alıp içkisinin içinde söndürmek galiba. Saldırgana saldırılabilir.


ilkgunCam Puroyu içkinin içinde söndürmek dahiyane bir fikir. Gittiğim bir mekanda purolu ilk kişiye uyguluycağım :)


baharella (Bahar Akıncı) Tüm müşteriler bir olup uyardığında biraz utanıyorlar... Ben yaşadım.


cuneytozdemir Sigara ve puro konusundaki hassasiyetine yüzde yüz katılıyorum. Az bile söylüyorsun bu bencil adamlara..


yurtsan Hem bencil, hem yüzsüzler.


ismetberkan Lokantalarda sigara içmek serbestken bile ben puro içenlerden şikayetçiydim... Bir de görgüsüzler, yemek sofradayken yakıyorlardı.


yurtsan Serbest bile olsa, adam eğer biraz medeni adamsa düşünüp içmemesi gerekir. Görgüsüzlük yasaktan sonra çıkmadı dediğin gibi.


mervethemermaid (Merve Gürcan) Hıncal Uluç'un trafik canavarlarının plakasını yayınlaması gibi köşenizde deşifre etseniz? :)


timblnt (Bülent Timurlenk) İçeni eleştirdiğin kadar bence dükkan sahibini de eleştirmelisin. Puruyo sen değil o söndürsün.


OzUfo (Ufuk Özen) Şikayet hattını arayıp şikayet edin. Hem içen hem de içtirene ceza. 3 kere ceza ile mekan kapanır.


yurtsan Sigara içilen her mekanı şikayet ediyorum ama Sağlık Bakanlığı'nın bu iş için kurduğu 184 şikayet hattı hiçbir işe yaramıyor.


orayegin Bugün 'cafe'sinde fosur fosur sigara içilen bir oteli 153'e şikayet ettim.


yurtsan Hangisi, yolum düştüğünde ben de bakayım. 153'ten sonuç alabilecek misin onu da merak ediyorum.


orayegin Taksim Elite Otel.

-------------------------

Yeni Sosyal Medya

twitter.com/yurtsan

friendfeed.com/yurtsan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder