13 Aralık 2009 Pazar

Gaja'da levrek, sigaraya fahri müfettiş

13 Aralık 2009 - Akşam

ShestheQuestion Twitter atışmaları gazetelerde haber oluyor. Basının haber bulma sıkıntısı bu kadar mı büyük?

yurtsan Haber sıkıntısı değil. Okurun ilgisini çekecek şey nerede olursa olsun haberdir. Twitter'da olanın sokakta olandan farkı yok.

ShestheQuestion Ancak üzerine bir yorum/ değerlendirme eklenerek veriliyorsa, farklı bir bakış açısı katıyorsa ilginç buluyorum o tip haberleri.


Örneğin sizin köşenizdeki uygulamanızı da ilginç bulmuştum. Ama altalta twitleri yazıp "işte atıştılar" diye haber yapılmasını kolaycılık olarak görüyorum.

yurtsan Yazar olarak sorumluluğum aktardıklarıma subjektif yorumlarımı katmak. Haberinse tersine yorum katmaması doğal aktarılana.

yurtsan Hayatımda yediğim en iyi levreği yiyorum şu anda davetli olduğum Swissotel Gaja'da.

aslicak Gerçekten mi? Ben de dün Gaja'daydım, levreğe bayılmamıştım. Ama kuzu çok iyiydi.

yurtsan 68 derecede 32 saat pişince tabii güzel olur kuzu (gerdan). Yanındaki kızarmış sakatat ve sebze parçaları da şaşırtıcı mükemmelliyetteydi.

sayimcinar O zaman Çeşme Dalyan'da bir kez daha denemelisin. Levreği Dalyan'da yiyeceksin ve kendine gelemeyeceksin.

yurtsan Dalyan'daki levrek de harikadır eminim ama Gaja'daki levrek başka ligde. Balık sadece en taze balığı tam kıvamında ızgara edilerek yapılmaz.


Sonuç olarak Gaja'nın yeni şefi James Wilkins'in mönüsü çok başarılıydı. Birkaç yıl kaldığı Japonya'dan iyi esinlenmelerle ustalaşmış bir şef Wilkins.

yurtsan Sağlık Bakanı ve Dünya Sağlık Örgütü, Raddisson'daki yemekte sigara raporunu açıklayacak birazdan. Gözlerim Philip Morris'in her davetine koşan gazetecileri arıyor.

fatoskarahasan Aslansın Yurtsan.

HadiOzisik Yurtsan Sağlık Bakanı'na sormak lazım; yasağa tam manasıyla uyuluyor mu? Gece mekanlarında 22'den sonra yasak yok, ben gördüm.

Yasak masak yok Yurtsan, adamlar önüne fincan koyuyorlar kül tabağı niyetine.

yurtsan Davet sahibi Sağlık Bakanı kendi davetinde yok. Bu çağdaş yasanın mimarı AKP milletvekili Prof. Cevdet Erdöl var, ona sorayım.
Sordum. Uzun uzun anlattı. Haklı olduğu noktalar var. Özet olarak denetime daha ciddi eğilecekler. Fahri sigara müfettişleri yolda.

onatsila Ben de mufettis olsam her kapalı mekanda içenleri görüyorum.


via @serdargut-AKŞAM (Gazetecilikte) karşınızda bir puştlar ordusu bulabilirsiniz.

Onlar hep birlikte seni yok etmek için uğraşabilir.


Çünkü kendilerinin kıymetsizliğini hatırlatan oyunculara hiç tahammülleri yoktur bunların. 'Poker masasında (gazetecilikte) kimse kimsenin arkadaşı olmaz' denilir ya; bu da kesinlikle doğru.

baharella Çok mu acımasızca yorumlar, yoksa Serdar Turgut realizminin tavan yaptığı bir yazı mı karar veremedim?

yurtsan Serdar Turgut realizminin tavan yaptığı bir yazı olduğuna deneyimlerimle kefilim.


fatoskarahasan Gazetecilerin dayanışma içinde olması gerektiğini düşünmüyorum. Mesleğin belli etik kuralları var. Otokontrol olursa, zaten sorun yok.

yurtsan Gazetecilerin dayanışma içinde olmaları gerekmiyor ama birbirlerinin kuyusunu kazmaya bu kadar meraklı olmaları da...

DidoAy Bunlardan, egonun devreye girdiği her yerde var. İnsanoğlu böyle. En sevilen tipler; iddiasız, ortalama tiplerdir.

yurtsan Dergi tasarımcığılının babalarından Ertan Gökemre ölmüş. Yeni öğrendim. Dünyaya renk katan bir kişilikti sevgili Ertan Abi. Çok yaşasın.

-------------------------
Yeni Sosyal Medya
twitter.com/yurtsan
friendfeed.com/yurtsan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder